.: IVI :.
Authors
Blog Previous

همانطور که در نارنجی خواندید، دیروز اطلاعات بیشتری از ویندوز بعدی منتشر شدند و امروز نسخه پیش نمایش آن برای دانلود در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفت. خیلی ها نگران میانبر های کیبرد بودند که شاید از بین بروند. اما این طور نشد و این میانبر ها سرجایشان باقی ماندند. دهمین نسخه اینترنت اکسپلورر هم قابلیت سویچ کردن بین اینترفیس مترو (مانند ویندوز فون 7) و اینترفیس قدیمی ویندوز را به راحتی به کاربر می دهد. پس مطابق میل خود می توانید از هر اینترفیسی که دوست داشتید استفاده کنید. این ها که کافی نیست. هست؟ در ادامه مطلب با ما باشید تا لیستی از مهمترین امکانات ویندوز 8 را مشاهده نمایید.

 

تمام اپلیکیشن های ویندوز 7، به راحتی روی ویندوز بعدی اجرا خواهند شد.  
اطلاعات مربوط به آپدیت های امنیتی از این پس در پایین راست «صفحه ورود کاربر» قرار خواهند گرفت.  
تسک منیجر جدید ویندوز اپلیکیشن ها را در زمان اکتیو نبودن، به حالت تعلیق در می آورد. (مصرف رم کمتر)  
قابلیتی Reset and Refresh PC کل سیستم را پاک سازی کرده و آن را به حالت اولیه اش باز می گرداند.  
 
نرم افزار مجازی سازی HyperV به طور پیشفرض روی ویندوز نصب خواهد بود.  
پشتیبانی از چند مانیتور و قابلیت جدید استفاده از یک پس زمینه برای چند مانیتور. همچنین قابلیت اختصاصی کردن تسک بار برای هر مانیتور!  
پشتیبانی از قابلیت چند لمسی برای اینترنت اکسپلورر 10  
بهبود قابلیت ذره بین براي دسکتاپ  
قابلیت استفاده از کیبرد جدا (تایپ کردن با شست)  
فضای ذخیره سازی آنلاین اسکای درایو، با تمام اپلیکیشن های تحت کلود یکپارچه می شود.  
نرم افزار های ایمیل، تصاویر، تقویم و مخاطبان (People) با حساب کاربری ویندوز لایو عرضه شده و از مترو پشتیبانی می کنند.  
تنظیمات مختلف در سراسر سیستم عامل در دسترس خواهند بود.  
کاربران نسخه پیش نمایش ویندوز هم آپدیت های جدید را دریافت خاهند کرد.  
حتی کامپیوتری با نسل اول پردازنده های اتم و 1 گیگابایت رم هم قادر به اجرا کردن ویندوز 8 می باشد.  
در رابط کاربری، تمام اجزا به خوبی با پوشش مترو هماهنگ شده اند. مایکروسافت رابط مترو را به عنوان یک جزء هسته ای این سیستم عامل به کار برده است.  
 
هم اپلیکیشن های تحت مترو و هم اپلیکیشن های کلاسیک ویندوز، در اپ استور مایکروسافت به فروش خواهند رسید.  
دستگاه های مجهز به ویندوز هشت به NFC هم مجهز شده اند. آن ها را به هم بزنید تا اطلاعات را به سادگی دریافت یا ارسال کنید.  
می توانید پسورد خود را مانند تلفن های اندرویدی با یک امضای لمسی وارد کنید.  
اپلیکیشن ها می توانند با یک دیگر ارتباط برقرار کرده و هم را درک کنند! البته اگر برای این کار نوشته شده باشند.  
 
نرم افزار آنتی ویروس داخلی هم در ویندوز 8 قرار خواهد گرفت.  
نسخه ویندوز 8 برای تبلت ها مجزا از نسخه دسکتاپ نیست.  
هنوز معلوم نیست چند ویرایش مختلف (مانند خانگی، حرفه ای و ...) از ویندوز هشت عرضه خواهند شد.  
دستگاه های مبتنی بر ARM هم همگی پشتیبانی می شوند. البته نه در نسخه پیش نمایشی که برای دانلود آماده شده است.

 
    مایکروسافت تاریخ انتشار Windows 8 را 5 آبان اعلام کرد.
 
 Steven Sinofsky رئیس بخش Windows و Windows Live این خبر را در نشست اقتصادی سالیانه‌ی مایکروسافت اعلام کرد که پس از آن در بلاگ رسمی مایکروسافت نیز منتشر شد. 
 The Surface، تبلت ویژه‌ی مایکروسافت نیز در همین تاریخ و به صورت هم‌زمان، منتشر خواهد شد.

منبع

سایت بازی نما   و  narenji.ir     

[ پنج شنبه 30 تير 1391برچسب:ویندوز8,امکانات ویندوز8Windows, 8, ] [ 10:20 ] [ m.f IVI ]

Medieval-v1.32-1

در بازی مهیج Medieval قلعه ی شما در برابر قلعه ی دشمنان قرار دارد و دشمن در حال لشکر کشی برای تصرف قلعه ی شما است؛ شما باید با تجهیزات تیر اندازی سنگینی که در قلعه ی خود دارید نیروهای دشمن را نابود کرده و مانع پیشروی آنها شوید. با شلیک تیرهای آتش زا منجنیق های دشمن را قبل از اینکه به قلعه شما آسیب وارد کنند ، به آتش بکشید و پیاده نظام و سواره نظام دشمن را قبل از اینکه به قلعه شما نزدیک شوند، از بین ببرید. با افزایش امتیازهایتان سلاح های جدیدی بخرید و با قدرت بیشتری با دشمنان مبارزه کنید.

 

 

Medieval-v1.32-2

Medieval-v1.32-4

Medieval-v1.32-3

 

Awesome Miniature Pro v3.7

Awesome Miniature نرم افزاری فوق العاده برای اعمال افکت های متنوع و زیبا به عکس های شماست. با استفاده از این نرم افزار می توانید عکس های دلخواه خود را بوسیله دوربین تهیه کرده و سپس بوسیله ابزارهای انتخاب گر تمام یا قسمتی از عکس را انتخاب کنید و افکت مورد نظر خود را اعمال کنید. نرم افزار دارای انواع افکت ها از جمله افکت محو، تیره، فیلم، رنگ پخش شده و بسیاری افکت های دیگر است. قابلیت وارد کردن عکس از گالری یا دوربین، امکان بریدن و چرخاندن عکس ها، سه نوع افکت Blur مختلف، امکان تعیین میزان قدرت افکت Blur، بیش از ۳۰ فیلتر مختلف و… از دیگر امکانات و ویژگی های این نرم افزار هستند.

 

 

Awesome Miniature Pro v3.7

Awesome Miniature Pro v3.7

Awesome Miniature Pro v3.7

 

[ یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, ] [ 14:29 ] [ m.f IVI ]

Droid Scan Pro PDF v5.4

Droid Scan گوشی یا تبلت اندرویدی شما را به یک اسکنر قابل حمل تبدیل می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید به وسیله دوربین گوشی یا تبلت خود چندین عکس تهیه کنید و سپس عکس های گرفته شده را تنها با طی چند مرحله به یک فایل پی دی اف واحد تبدیل کنید. نرم افزار قاب یا فرمت صفحات روزنامه ها، کتاب ها، مجلات، کارت ویزیت ها، یادداشت ها و… را تشخیص داده و به شما امکان عکس برداری صحیح و تنظیم شده را می دهد. کنتراست و رنگ عکس های گرفته شده نیر قابل تنظیم است.

 

 

Droid Scan Pro PDF v5.4

Droid Scan Pro PDF v5.4

Droid Scan Pro PDF v5.4

 

Reckless-2-v1.0-1

Reckless بازی جالبی است که در آن شما می توانید سوار بر اتومبیل یا موتور سیکلت خود در مسابقات مختلف شرکت کنید. در خیابانها و مسیرهای مسابقه با سرعت سرسام آور حرکت کنید ولی مراقب باشید چون لحظه ای غفلت شما منجر به تصادفی شدید خواهد شد. این بازی دارای گرافیک کارتونی و جالب است. هدایت اتومبیل ها در این بازی ساده و روان است بطوری که بازی برای سنین مختلف قابل اجرا است.

 

 

 دانلود : دانلود با حجم 26.70 مگابایت

نرم افزار Candle یک نرم افزار بسیار زیبای شبیه ساز شمع است. در این نرم افزار شما یک شمع را در اختیار دارید که می توانید همه تنضیمات آن را تغییر دهید، از جمله طول شعله، رنگ شعله، رنگ پس زمینه، رنگ دود در هنگام خاموش شدن، رنگ خود شمع و… یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار این است که شما می توانید با فوت کردن، شمع را خاموش کنید(این قابلیت می تواند خاموش یا روشن باشد). همچنین با لمس با انگش می توانید شعله را خاموش و روشن کنید. میزان حساسیت به فوت را می توانید در تنضیمات کم و زیاد کنید. شایان ذکر است که شما می توانید این نرم افزار را بعنوان لایو والپیپر نیز استفاده کنید.

برای دانلود روی ادرس زیر کلیک کنید

www.dl.androidiha.com/apps/Candle_Free_v3

رمز : www.androidiha.com

منبع : آندرویدیها

[ یک شنبه 18 تير 1391برچسب:free downlload interesting apps for android, free download Candle v3,0 with direct link, free download for android, galaxy tab, برنامه جديد htc, برنامه جديد آندرويد, برنامه جديد اندرويد, برنامه شمع آندروید, دانلود Candle v3,0 با لینک مستقیم, دانلود Candle v3,0 برای htc, دانلود Candle v3,0 برای آندروید, دانلود Candle v3,0 برای اندروید, دانلود آندرويد, دانلود برنامه آندرويد, دانلود لایو والپیپر شمع آندروید, دانلود نرم افزار htc, دانلود نرم افزار آندرويد, دانلود نرم افزار آندرويد با لينک مستقيم, دانلود نرم افزار اندرويد, دانلود نرم افزار رايگان آندرويد, دانلود نرم افزار شمع برای آندروید, نرم افزار 2011, نرم افزار 2011 desire, نرم افزار 2011 galaxy s, نرم افزار 2011 hd2, نرم افزار 2011 htc, نرم افزار 2011 nexus, نرم افزار 2011 اندرويد, نرم افزار galaxy tab, نرم افزار آندرويد, نرم افزار آندرويد با لينک مستقيم, نرم افزار اندرويد, نرم افزار اندرويد با لينک مستقيم, نرم افزار جديد desire, نرم افزار جديد hd2, نرم افزار جديد htc, نرم افزار جديد آندرويد, نرم افزار جديد اندرويد, نرم افزار رايگان galaxy tab, نرم افزار شمع اندروید, نرم افزار کم حجم htc, نرم افزار کم حجم آندرويد, نرم افزار کم حجم اندرويد, نزم افزار 2011 آندرويد, ] [ 15:48 ] [ m.f IVI ]

بازی جذاب Avatar HD از بازی های معروف و سرگرم کننده میباشد.بازی از گیم پلی عالی برخوردار است و جزو بازی های بسیار زیبا و هیچان انگیز می باشد.هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از سایت آندرویدها دریافت نمایید.

 

برای دانلود روی ادرس زیر کلیک کنید

arash98.net/game/avatarhd_%5Bwww.Arash98.com%5D.zip

 

منبع:www.arash98.com

 پسورد : www.arash98.com ( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید )

 

 

 

مقدمه

 


 

مکس پین رنج‌های بسیاری را تحمل کرده‌ است. نزدیک به 9 سال از آخرین باری که او را دیدیم می‌گذرد، اما ‏هنوز هم ضربه ای که از مرگ زن و دخترش خورده او را آزار می دهد. زخم های او هیچ وقت خوب نشدند و ‏نتوانست خیانت های اطرافیان و مرگ دوستان را فراموش کند. او تصمیم گرفت همه ی این رنج ها را با کمی ‏مشروب قهوه ای و قرص سفید فراموش کند.
خوشبختانه در مکس‌پین 3 هم اثری از تغییر گذشته و بهتر شدن اوضاع دیده نمی‌شود و سازنده برای ‏بهبود روند داستانی و عدم تکرار از آن استفاده نکرده‌است. اما المان های جدیدی به بازی تزریق شده که جو آن ‏را متفاوت از گذشته جلوه می دهد و فرق های زیادی بین مکس‌پین3 و نسخه های قبلی دیده می شود. اما در ‏کل این بازی یک اکشن ناب برای یکی از پردردسر ترین شخصیت های صنعت بازی (مکس) است

منبع سایت بازی نما

برای دیدن بقیه مطلب به ادامه مطلب بروید

 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 18 تير 1391برچسب:max payne3,بازی,, ] [ 14:18 ] [ m.f IVI ]

مقدمه
 
 

 


 
صفحه‌ی تلویزیون نیمه‌برفک است. مردی را به نمایش درآورده که در بین سیاهی خالص به‌دنبال راهی برای خروج است. کلت و چراغ‌ قوه‌ای کم سویی را به همراه دارد و بی‌آنکه بداند به کدام سو می‌رود، به‌دنبال شکست تاریکی است.چهره‌اش را ترس فراگرفته و نمی‌داند در آن سیاهی مطلق چه می‌کند. تیتراژ آغاز می‌شود. خطوط سفید بر صفحه تلویزیون به نمایش در می آید.....نویسنده ... آلن ویک ...
سم‌ لیک و شرکت پرسر و صدایش یعنی Remedy، استاد داستان‌سرایی‌های پیچیده‌اند. اگر به چندین سال پیش و به زمان سری مکس‌پین نگاهی بیاندازید، خواهید فهمید که یکی از پایه ‌گذاران ورود تکنیک‌های سینمایی به دنیای‌بازی‌های ویدئویی شرکت اروپایی Remedy است. البته نمی‌توان مکس ‌پین را با فیلم‌های درجه یک سینمای جهان مقایسه نمود؛ زیرا مکس‌پین با وجود تمام زیبایی‌هایش یک نوآر درجه Bبه حساب می‌رود. ولی باید اغرار کرد درمقابل بازی‌های آن موقع صنعت گیم چیزی از یک شاهکار هنری کم نداشته‌ است. بماند که این بازی از نظر شخصیت‌پردازی گام‌های بی‌نظیری را به سود صنعت بازی‌های ویدئویی برمی‌دارد. آلن‌ویک شاهکار داستان ‌سرایی اخیر سم لیک و گروه نویسنده‌‌ی اوست. داستانی با مفاهیم بزرگ سالانه که در حین ارائه‌ی یک سناریو کلاسیک شما را بر سر جای‌تان میخ‌‌کوب می‌کند. نمی‌توان گفت آلن‌ویک تحولی شگرفت را ایجاد کرد.باید اعتراف کرد آلن‌ویک تمام پرداخت‌های روایتی را در سطح بالایی به‌نمایش گذاشت. نباید از نسخه‌ی جدید این سری Alan Wake American Nightmare به عنوان یک بازی فرعی و البته آرکید انتظارات زیادی داشت ولی به‌شخصه از افت کیفیت بخش داستانی بهت زده‌ام. با اینکه ایده‌ی اولیه‌ی بازی و استفاده از حلقه‌ی تکرار بسیار ناب و فوق‌العاده به نظر می‌رسد، ولی در هر صورت پرداخت نهایی انتظار هواداران یک داستان ناب را برآورده نمی‌کند. البته نباید از ارزش‌های این عنوان کوچک گذشت؛ زیرا معتقدم این بازی حکم تمرینی را برای تیم سازنده آلن داشته است.
 

برای ادامه مطلب به ادامه مطلب و عکس های بازی مراجعه کنید

منبع: سایت بازی نما


ادامه مطلب
[ دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, ] [ 14:23 ] [ m.f IVI ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

About
Blog Custom

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 507
بازدید ماه : 678
بازدید کل : 108068
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


javahermarket

javahermarket

پیغام ورود و خروج